11 Şubat 2013 Pazartesi

Bal Maskesi

En sevdiğim: aynadaki kendim olayım diye cildime özen göstermek boynumun borcudur. Daha önce de bahsettiğim üzere bu uğurda DDF' in mikrodermabrazyon makinesini bile aldım. Cildim söz konusuysa o kadar ileri gidebiliyorum yani. :)

Kaldı ki cilt temizliğini ve nemlendirme işlemlerini düzenli yapan biriyim, aslında biriydim. Şu ara hızlı bir hazırlık dönemi yaşadığımdan ya unutuyorum ya da yorgunluktan üşeniyorum. Sonuç; kurumuş, solmuş, pul pul olmuş hattaaa beni nemlendiiiiiir diye bağıran bir cilt.

DDf kremleri hiçbir şeye değişmesem de bu gibi durumlarda doğa anaya dönmekte fayda var. Veee doğal nem kaynağımız : BAL!




Bu nimeti yüzünüze güzelce sürün, 20-25 dakika bekleyin. Temizlemek için önce ılık su ardından soğuk su kullanın. Ama yok benim gibi kuruluktan çatlamışsanız, bir salatalığı rendeleyin. Haliye bir miktar salatalık suyu elde edeceksiniz, işte o suyu bala ekleyip cildinize uygulayın.

Ne diyeyim, neminiz eksik olmasın! Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: