8 Nisan 2013 Pazartesi

Siyah Beyaz Çizgiler!

Uzun zamandır paylaşımda bulunmadığım için kusuruma bakmayın diyorum... Zira mazeretim geçerli; bekar olan medeni halimi evli olarak değiştirmek hareketli bir süreçti. ;) Ve şimdi ara vermeden yeni yazılarımla karşınızdayım!

Bahar geldi giyecek hiçbir şeyim yok diyenlerin sayısını tahmin edebiliyorum. Bu nedenle var olan alışveriş merkezlerinin kalabalığı size de fikir veriyor olsa gerek. Ben de bu çoğunluğun bir parçası olduğumdan, geçtiğimiz günlerde biraz mağaza gezdim.

Dikkatimi çeken -zira her yerde karşıma çıktığı için olabilir- siyah beyaz çizgiler! Pantolonlarda, gömleklerde, elbiselerde; siyah beyaz kalın ya da ince olan çizgiler bu sezon çok moda. Bana öyle geliyor ki bu trend yaz mevsimiyle sınırlı kalmayacak. Kışın da siyah-beyaz trendini bol bol göreceğiz gibi...

Modadan uzaklaşmamak için ya da sadece beğendiğiniz için de olabilir; etek, pantolon ya da elbise fark etmez, siyah beyaz çizgili bir parça dolabınız da bulunsun derim ben. ;) Tek dikkat edilecek nokta çizgilerin yönü olduğunu da hatırlatmalıyım. Zira enine çizgileri tercih edip olduğumuzdan daha fazla kilolu görünmek istemeyiz.

Sezondaki birkaç parçaya birlikte göz atalım bakalım....
























Siz en çok hangisini beğendiniz? Yorumları bekliyorum :) Görüşmek üzere...











Hiç yorum yok: