29 Ocak 2013 Salı

Paris' ten seçmeler...

Günü gününe moda haftalarını takip eden biri değilim. Ancak defileler bitince bi göz atar, beğendiğim bir şey var mı diye bakarım. Zira modayı takip ederken unutmamak gereken tek husus, aynadaki kendinizi sevmenizdir!

Gelelim 21-24 Ocak arası Paris'te yapılan Haute Couture Moda Haftasına... Belirttiğim üzere defilelerin hepsini izlemedim. Ancak sevdiğim modacılara bakmaktan da geri kalmadım. Tabi ki Murad Zuhair ve Elie Saab' dan bahsediyorum. Yine harikalar yaratmışlar!












Danteller, işlemeler, uçuşan tüller göz doldurmaya devam ediyor. İtiraf etmeliyim ki bu stile bayılıyorum. Şık, çekici, asil ve çok güzeller!

İki modacıyı incelerken Paris Moda haftasında gözüme takılan başka elbiseler olmadı değil. En sevdiğim: aynadaki kendim; Valentino, Alexandre Vauthier, Iris Van Herpen ve Stephene Roland imzalı bu elbiseleri sizinle paylaşmaktan gurur duyar! :)












Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok: