21 Ocak 2013 Pazartesi

Henna Gelinlik




Geçen sene Pronovias'ı yazmıştım gelinlikler hususunda, bu sene ise Henna'yı tanıtmaya karar verdim. Henna gelinlik bir çok şehirde bulabileceğiniz bir markadır. Zira Kocaeli'nde üretim yapan bir Türk firmasıdır. Sonuç Pronovias gibi astronomik rakamları yok. Ayrıca yerinde incelendi ki gelinlikleri gerçekten çok güzel. 

Ankara Tunalı' daki mağazalarını ziyaret etme şansım oldu. Öncelikle belirtmeliyim; gitmeden önce randevu alın. Bunun için de www.hennagelinlik.com' u ziyaret etmeniz yeterli olacaktır. Ben gelinliklerini sevdim. Hoşuma giden noktalardan bir diğeri, ayakkabıyı da Henna'dan halledebiliyor olmanız. Hani beğenemeyecek olmanıza pek ihtimal vermiyorum. :)

Çok fazla konuşmaya gerek duymadan 2013 kataloğundaki bazı gelinlikleri burda paylaşıyorum. Ama siz yine de sayfalarını bir ziyaret edin.







































Ve ayakkabılardan bahsetmeden geçmeyelim ya daaa fotoğraflarını paylaşmadan durmayalım, değil mi? :)


















Görüşmek üzere...









Hiç yorum yok: