20 Ocak 2013 Pazar

Jane Iredale Purepressed Based Spf 20




Uykusuz bir gecenin sabahında mutlaka göz altlarımda mor halkalar ve de yumuk yumuk göz altı torbalarına sahip oluyorum. Buz kompresi göz altı torbalarının dermanı oluyor. Zira torbaların tek nedeni uykusuzluk; kaldı ki morlukların da öle. Bu nedenle uzun vadede kremleri kullanmaya gerek duymuyorum. Tedavisi dinlenmekten geçiyor.

Ancak gel gelelim o gün morluklardan nasıl kurtuluruz. Benim için çözüm iyi bir fondöten ya da pudradan geçer. Siz neyi tercih ediyorsunuz bilmiyorum ama benim tercihim -daha önce bu marka hakkında yazmıştım-  Jane Iredale Purepressed Based Spf 20 Sıkıştırılmış Mineraller!


Göz altı morluklarını ve yorgunluğa bağlı olarak gözünüzün etrafında beliren bütün kılcal damarları kapatır. Bu kesin, net ve kendinden emin bir açıklamadır. En sevdiğim: aynadaki kendim olarak uyguladım ve de onayladım!

Cildiniz benimki gibi normalden yağlıya eğilimli ise sizin için de ideal bir ürün. Fondöten, pudra, kapatıcının görevlerini yapmasının yanında güneş koruyucudur. Bakınız Spf 20. :) Diğer mineral pudralardan farkı, daha mat olması ve daha fazla antioksidan içermesidir. Cilt dostu E vitamininden daha güçlü olan 'pomegranete' içeriyor. Türkçesi nar özü. :)

En sevdiğim özelliklerinden biri suya dayanıklı olması. Ürün broşüründe 80 dakika diye geçiyor. Saat tutmadım ama uzun süre suya dayanıklı olduğunu söyleyebilirim.

Renk alternatifi oldukça geniş; tam olarak 11 seçenek mevcut. Fiyatı ise 127 TL.






Maalesef kuru ciltler için uygun bir ürün değil. Zaten kuru ciltlerin pudra yerine fondöten kullanmaları daha yerinde olacaktır. Jane Iredale'nin kapatıcı olarak kullanılacak ürün sayısı hayli fazla. Ürünler de başarılı. Mutlaka kuru ciltler için de bir çözüm vardır. İnceledikçe sizinle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.

Görüşmek üzere...




 

Hiç yorum yok: