17 Aralık 2012 Pazartesi

Kristen Stewart; olmuyor, olmuyor!


Öncelikle belirtmek isterim ki Alacakaranlık serisini hiç kaçırmadan, büyük bir heyecanla izledim. Ama gel gör ki Kristen Stewart' ı bir türlü sevemedim. Üstelik her kırmızı halı tecrübesinde daha bir soğudum kendisinden. Sizi bilmem ama ben genelde giydiklerini yakıştırmıyorum!

Kendisi de stil danışmanı da tarzının feminenlikten uzak olduğunu söylüyor. Kaldı ki ancak maskulen kıyafetler giydiğinde üstündekiler emanetmiş gibi durmuyor.

Üstelik son iki kırmızı halıda transparan kıyafetlerle karşımıza çıktı. Belki acımasızca bi yorum olacak ama fotoğraflara bakmaya dayanamadım. Stil danışmanını çok da dinlemese iyi olacak gibi görünüyor.






Twilight ile koyulaştırdığı saçlarının böyle kalmasını umut ediyorum. Kulakları delik olmadığı için küpe kullanamıyormuş. Bence kendisi için kayıp değil. O yine daracık jean, Converse ve salaş t-shirt' lerden vazgeçmesin. Zira olmayınca olmuyor işte! :)















Görüşmek üzere... :)











Hiç yorum yok: