18 Ağustos 2012 Cumartesi

Rugan Ayakkabı

Bayramda bi yerlere kaçıp kafasını dinleyecekler arasına beni de yazabilirsiniz. O nedenle çarşamba gününe kadar ayrı kalacağımızı belirtmeliyim. Ve 3 günlük tatilime başlamadan önce 'nerde o eski bayramlar' edasıyla bir yazı yayınlıyım dedim. Hani o eski bayramlar var ya, çocukluğum için o eski bayramlar rugan ayakkabı demek. :)Bayramlık kıyafetlerinizi rugan ayakkabıyla tamamlamalısınız ya da benim çocukluk travmam. ;) Zira çok sevsem de ayağıma vurup canımı acıttıkları için pek giyesim gelmezdi. Öyle yepyeni dururlardı.

Şimdi de dolabıma bakıyorum da rugan ayakkabılarım yine yepyeni duruyorlar. Ama ayağıma vurduklarından değil bu sefer, giymeye kıyamadığımdan...




Dolabımızın o 'vazgeçilmezler' bölümünde yer alması gereken başka bir parçadır rugan ayakkabı. Bir çift mutlaka olmalı ve o ayakkabı siyah olmalı. Ama tabi kadın dediğin ayakkabıyı abartır. Benim gibi, pudrasından kırmızısına kadar rugan ayakkabı alternatiflerinizi arttırabilirsiniz.

Çok sıradan giyindiğiniz bir günün akşamında, sadece ayakkabı değiştirerek -tabi seçiminiz rugan olacak- bir akşam yemeğine gayet şık katılabilirsiniz. Düşünün beyaz gömlek ve jean' le dahi olur... Kaldı ki düz bir elbise, etek-bluz kombinlerinde de rahatlıkla rugan ayakkabı tercih edebilirsiniz.

Rugan ayakkabı iddialıdır. Ben burdayım der. Onu giyerken kullanacağınız aksesuarlara dikkatle seçin. Parlak şıkır şıkır şeyler olmasınlar, aksi taktirde disko topu gibi gezmeniz kaçınılmaz. Aksesuar seçiminiz sade ve zarif olsun.

Dikkat etmeniz gereken diğer bir nokta, çantanız! Rugan ayakkabı giyip deri, süet ya da kumaş bir çanta almayın elinize. Benim tavsiyem yine rugan bir portföy ya da kutu clutch çanta kullanmanız.

Topukların boyu size kalmış. Yüksek topuk da olabilir; ufak, minik topuklarda. Peki ben ne giyerim? İddialı olduğunu belirtmiştim ya az önce, o iddianın hakkını veririm: Tabi ki yüksek topuk. :)





O zaman bu bayram bir nostalji yapalım ve rugan ayakkabılarımızı kutularından çıkaralım, ne dersiniz?

Hepinize iyi bayramlar, görüşmek üzere...




Hiç yorum yok: