23 Ağustos 2012 Perşembe

2013 Sonbahar/Kış Çantaları

Güneş halen tepede olsa da sonbahar yakında geleceğini hissettirmeye başladı. Sabahları serin havayla güne başlayıp, akşamları bir hırka ya da mont giyme ihtiyacıyla o günü sonlandırıyoruz artık. Peki bu ne demek? 2013 Sonbahar-Kış modasını inceleme vakti geldi demek. :) İtiraf ediyorum en sevdiğim sezon aslında sonbahar-kış sezonu... Giyinmenin hakkını veriyormuşuz gibi geliyor bana.
 
O zaman hadi başlayalım; 2013 sonbahar-kış sezonunda hangi çantaları kullanacağız bir göz atalım.
 
Yazın cıvıl cıvıl renkleri kolumuza taktık gezdik ama sonbaharla birlikte kahverengi, haki ve siyahları tekrar ortaya çıkarıyoruz. Püsküller, metal aksesuarlar çantalarda dikkat çeken detaylar. Romantik esintileri sevenler gül kurusu, mor, pudra rengindeki çantalarını kullanabilirler. Ama illaki moda takip edeceğim derseniz, hayvan desenleri ve ekoseler bu sene her yerde olacak, bilginize... Tek bir temennim var; neon renklerin kış mevsiminde çantaları terk etmesi. Zira bence kışa koyu renkler yakışır.
 
Kumaşları, renkleri anladık peki modeller nasıl olacak? Gecikmeden cevaplayayım... El çantaları, postacılar, omuz askılı ve zincir saplı modeller bütün sezon karşınıza çıkacak. Benim favorim postacı ve Satchel'ler. Kışa çok uygun, çok güzel ve çok rahatlar... Nedendir bilmiyorum hava soğudukça çantama dolduracağım şeylerin sayısı artıyor. Bu da beni büyük çanta kullanmaya yönlendiriyor.
 
2013 Çanta modellerini incelemeniz için, size tavsiye edeceğim bir yazı daha mevcut. http://www.modavetrend.com/sonbahar-kis-canta-modelleri/ 'ne bir göz atın derim. Fotoğraflarda Burberry, Louis Vuitton , Gucci gibi markaların çanta modellerine yer veriyorum. Zira onlar çantada ne ortaya koyuyorsa, bütün sezon benzerlerini her yerde göreceğiz demektir. ;)
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
Görüşmek üzere...
 
 
 

Hiç yorum yok: