19 Haziran 2012 Salı

Vazgeçilmezlerimden göz kalemim!

Bugün  tavsiye vermek yerine, sizinle şu zamana kadar kendime sakladığım bir makyaj ürününü paylaşacağım. :) Göz makyajı yaparken kalem gibi sürülen ama eye-liner gibi çekici duran bir ürün olsa ne güzel olurdu değil mi? Akmadan, bulaşmadan gözünüzde kalsa bütün bir gün, hiç dağılmasa... Bir de sürme çekmişsiniz gibi derin bakışlar yaratsa...

Çok şey istiyorsun demeyin, zira böyle bir göz kalemi var. Şahsen ben kullanıyorum. Gün içinde arkadaşlarım makyajım için eye-liner kullandığımı düşünüyorlar. Sabahın yedisinde evden çıkmadan makyajımı yapıyorum, gecenin körüne kadar hiç bozulmadan duruyor. Bu göz kalemi olmaktan biraz fazla olan ürün: Yves Saint Laurent Dessin Du Regard Waterproof Eye Pencil!



Kalıcılığını ifade ederken 16 saat garanti verecek kadar iddialılar ki kendilerine katılıyorum. Yumuşak, yoğun ve kaygan kıvamda. En sevdiğim özelliklerinden biri de anti-alerjik olması. Bu özelliği, göz kalemini benim gibi lens kullananlar için cazip hale getiriyor.

Toparlarsak; sürme etkisiyle derin bakışlar, eye-liner etkisiyle sık görünüme sahip kirpikler ve belirginlik ve göz kaleminin rahat kullanımı...Demek ki çok şey istemiyormuşum, hepsi mümkünmüş.

YSL 'nin bu göz kaleminin 6 rengi bulunmakta. Siyah, kahverengi, lacivert, mürdüm, turkuaz ve yeşil. Siyahını bulmakta zorlandığımı söyleyebilirim. Bulduğumda iki üç tane birden alıyorum, bilginize...





Görüşmek üzere...




Hiç yorum yok: