18 Haziran 2012 Pazartesi

Bu Yazı Erkekler İçindir!

En sevdiğim: aynadaki kendim, tamamen kadınlar için hazırlanan bir blog. Ancak çok sevdiğim erkek arkadaşlarım aralara kendileri için de bir iki yazı koymam gerektiği konusunda hem fikirler. 'E bu kadınların sevgilileri, eşleri var; fikir versen ne olur sanki?' sorusuna olumsuz cevap veremeyeceğim için 2012 yazında erkek modasının trendlerini biraz inceledim. Başta sevgili arkadaşım Özgür olmak üzere, beylere dünya modasının erkekler için alternatiflerinden bahsedelim bakalım...

Sanırım bütün ünlü markalar pantolonların dar paça olması konusunda hem fikir. Takım elbiselerde de jean'lerde de dar paçalar göze çarpıyor. Ancak belirtmek isterim, 'dar' kavramını abartmayın; bacaklarınıza yapışacak bir darlıktan bahsetmiyorum. Zira o kadar dar olanlar sadece kadınlarda şık duruyor.

Ve kısalan paçalar! Siz ne dersiniz bilmiyorum ama ben sevdim. Paça boyları bileklerin üstüne çıkıyor. Hafif daralan ya da düz paçalarınızı hafif salaş bir görünüm için kıvırabilir ya da salaşlıktan kaçınıyorsanız, kestirip ceketlerle kombinleyebilirsiniz.


Shacket; 'Shirt ve Jacket' i birleştirmişler ve sezonun en gözde parçalarından biri haline getirmişler. Özelliği gömlek kadar rahat olması ve de ceket gibi şık durması. Dökümlü ve yumuşak kumaştan olanları tercih edin. Daha şık duracağı bir bayan gözüyle garantidir. Ayrıca yakasız gömleklerin de çok moda olduğunu söylemeliyim. Tercihim beyaz renkte olmaları. Tabi jean olarak düşünülenlerin şıklığı bir başka. Zaten yakalı ya da yakasız olsun ama bir erkeğin dolabında jean gömlek mutlaka olsun. Hatta mümkünse bir açık tonlarda bir de koyu tonlarda olsun .:)




Tatil için ya da hafta sonu keyfiniz için canlı renklerin hakım olduğu Hawaii esintisi yaratan desenli şortlardan bir tane edinin. Düz bir t-shirt ile havalı görünmeniz kaçınılmaz.

Erkekler için desenli pantolon ne kadar moda derlerse desinler, hiç ama hiç beğenmiyorum! tavsiyem uzak durun. seçeceğiniz bir parçada desen olsun istiyorsanız üstleri desenli tercih edin. Düz renk bir şort, denim pantolon ya da kanvas üstüne dilediğiniz desende bir gömlek ya da t-shirt giyebilirsiniz.



Bir tavsiye daha! Ben de ilk başta yadırgasam da biraz inceleyince ve özellikle gece dışarı çıkarken alabildiğince ince hafif ve pastel tonlarda süet üstlerin erkeklere gerçekten yakışabileceğini kabul ettim. Siz de bir göz atın isterseniz.



Renklere gelirsek; neon renkler erkekleri de sarmış. Ben henüz kadınlar için bu renklere alışamamışken bir de erkek giyiminde hiç kaldıramayacağım. Moda olduğunu belirteyim ama bence tercih etmeyin. :)
Mavi, bu yaz için çekinmeden kullanabileceğiniz bir renk. Hemen her renkle kombini mümkün. Bir de şu orman meyveleri diye tanımladıkları vişne, kiraz, böğürtlen, yaban mersini var ya; onların renklerine sahip herhangi bir şeyi rahatlıkla alabilirsiniz.





Benim tercihim ise nötral tonlar! Bu renklerin sezonu ya da yılı yok. Taş, kemik, kum gibi doğal renk tonları yumuşak  kumaşlarla birleştiğinde özellikle 'smart casual' tarzda şahaneler yaratılabilir.





 Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok: