6 Haziran 2012 Çarşamba

Parmak arası terlik

Tatile çıkmak için çanta hazırlarken önce bikinilerimi sonra da parmak arası terliklerimi koyuyorum! Seviyorum kendilerini. Kaldı ki inanılmaz bir çeşitlilik var. Gayet spor modellerin yanında incikli boncuklu olanları da mevcut. İnci, Hotiç' ten tutunda Adidas, Nike' a kadar bir sürü markada bulunabiliyorlar! :)

Ancak ne kadar süslü püslü olsalar da ben plajda ya da tatilde kullanılmaları gerektiğini düşünüyorum. Arkadaşlarınızla kendinizi dışarı attığınız güzel bir hafta sonunda da kabul edilebilir. Hatta sizi kırmayım şık olanlarını günlük kullanım için de  -tabi gidilecek yere göre-  kullanabilirsiniz. Ama kesinlikle işe giderken giymeyin, büyük hata olur!

Tabi ayakların tamamen göz önünde olduğunu düşünürsek, parmak arası terlikten önce pedikür gerek, hatırlatayım!













Plaj için desende ve renkte sınır tanımazken günlük kullanım için kabul edilebilecek olanlara da bir göz atalım:










Veeee benim favorim bir Marc Jacobs! Çok güzel değiller mi?



Görüşmek üzere ;)






Hiç yorum yok: