7 Haziran 2012 Perşembe

Kısa kesim iyidir!

Üniversitedeyken ani bir kararla saçlarımı kısacık kestirmiştim. Bir sürede öyle kullandım ve kaçınılmaz şekilde uzun saçlarımı özledim. Şimdi azimle ve 'kısacık keselim!' krizlerimi vukuatsız atlatmamı sağlayan canım arkadaşım ve kuaförüm Mehmet -Hollywood Kuaför Samsun- sayesinde uzatıyorum. Eğer bu kestirme isteği bir hafta kadar aralıksız devam ederse de kuaförden uzak duruyorum. :)

Benim favorim önlerin arkalardan daha uzun olduğu ve arka tarafın kat kat olduğu kesimdir, ki perçem bu model tercihim olabilir. Ancak perçeme karar vermemin o anki ruh halimle alakalı olduğunu itiraf edeyim.

Ve söz konusu olan bu sene moda olan kısa kesimler ise ufak bir araştırmayla karşınızdayım. Fark ettim ki kesimlerin çoğunda bir asimetri hakim bu da saça hareket kazandırıyor. Saçınızı karman çorman kurutmanız havalı görünmesi için yeterli olacaktır. Ayrıca bu kısa dağınık modellerin daha modern bir görünüm kazandırdığını söylemek istiyorum. Daha fazla konuşursam gidip kestireceğim sanırım. O nedenle sustum. Fotoğrafların tadını çıkarın!



 

















 







   


  


  


 


Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: