8 Haziran 2012 Cuma

Boyfriend?!

Sıcak havalar nedeniyle dolabımın vazgeçilmezi, tarzımın değişmez parçası daracık jean'im pek katlanılabilir olmuyor. O sıcakta, terledikçe yapışan jean artık gözünüze çok şık gelmiyor. Benim gibi jean müdavimiyseniz eğer, artık bol ve salaş olanları tercih etmeniz kaçınılmazdır. Trend takipçileri bilir,bu jean pantolonlara 'boyfriend' demiş büyüklerimiz. :)

Ve işte bu noktada bizim de yeni bir vazgeçilmezimiz oluyor: Boyfriend jean!


Ön planda rahatlık olduğundan; spor ayakkabılarınız, Converse'leriniz ya da sandaletlerinizle kullanmanız kaçınılmaz. Ama bu, aklından  babet ya da topuklu ayakkabı geçenlerin hevesini kırmasın. Zira onlarla da çok şık duracağını belirteyim.

Ve siz de rahatlığı hiçbir şeye değişmezseniz; bol bir t-shirt, atlet ki beyaz olması tercihimdir ya da asimetrik kesimli bir bluz tercih edin derim. Bu kombinle size rüküş diyenin alnını karışlarım. ;)




'Tamam rahatlık önemli ama şıklığı biraz daha vurgulasak mı?' diyenlere öncelikli tavsiyem blazer cekettir. Kolye, bileklik, güneş gözlüğü hatta belki şapkayla kombini tamamlarsanız, bakışları üstünüzde toplarsınız.




Dikkat edileceklere gelelim! Kısa boylu olanlar için önemli notum var. Boyfriend jean giyerken düz ayakkabı yerine topukluları tercih edin. Böylece paçaları kısa olan jean'inizin sizi daha kısa göstermesini engellemiş olursunuz. Ve de kilo sorunu olanlar; boyfriend jean'inizi bol bir t-shirt  ile kombinleyerek kilolarınızı saklayacağınızı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Bu kombin sizi iyice yuvarlak gösterecektir. Bu nedenle, sadece 'hatlarınızı ön plana çıkarmayan' bollukta bir t-shirt idealdir.


 




              

Peki ben ne giyiyorum? Mavi Jeans 'ten Delidolu! Bol paça, düşük bel ve yırtık pırtık; onlar boyfriend jean olarak yapmamışlar ama ben onu boyfriend'miş gibi giyiyorum. Ve yine Mavi Jeans'ten Patti! O gerçek bir boyfriend jean. :)


Patti

Delidolu

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: