4 Mayıs 2012 Cuma

Sally Hansen Airbrush Legs

Yazılarımı takip edenler bilirler, İpekyol'daki beyaz elbiseye ilk görüşte aşık olmuştum. Tabi aşkıma sahip çıktım ve de elbiseyi aldım. Boyunu kısaltma, azcık belini daraltma derken elbise giyilmeye hazır. Kaldı ki nerde giyeceğimde belli, sabırsızlanmaktayım.


Ancak kış sonu derken beyaz elbiseyi bembeyaz bir tene giydiğinizde sevimli hayalet casper  gibi görünmeniz muhtemel. Aklına 'solaryum' gelenlere hatırlatıyorum gün içinde dışarı çıkarken bile güneş koruyucu krem kullanmak gerekirken, hangi akla hizmet solaryuma girilir? Tehlikeli, gerek yok. Sonuçta en güzel giysiniz cildiniz, zarar vermeyin. :)
Fondöten, pudra gibi ürünleri deneyenlerde olmuştur mutlaka ama hem terlemeye bağlı olarak akar ve kötü bir görüntü oluşturur hem de elbisenizi mahvedersiniz.

Şimdi muhtemel seçenekleri sayıp eledikten sonra asıl çözüme gelelim: Sally Hansen Airbrush Legs
Bacaklarınızdaki istenmeyen çil, varis, koyu görünen kıl kökleri ve benzeri lekeleri kapattığı gibi bembeyaz bacaklarınızda da mükemmel bronzluk sağlar. Anında ve uzun süreli kalıcı etkilidir. Ancak duşta sabun ve duş süngeri kullanarak çıkarabilirsiniz. Açık ten, doğal ten, açık bronz ve koyu bronz olmak üzere 4 farklı tonu bulunmakta.


Kullanımını aynen ürünün üstünde yazdığı gibi aktarıyorum: İyice çalkalayıp, bir miktar avuç içine veya yaklaşık 20 cm uzaklıktan direkt olarak bacaklarınıza püskürtünüz. Ellerinizin yardımı ile bacaklarınıza bölgesel olarak iyice yayınız. Ve eşit olarak dağıldığına emin olunuz. Giyinmeden önce en az 4 dakika iyice kurumasını bekleyiniz. Bulaşmaya neden olmaması için kalın bir tabaka halinde sürülmemesine ve bacaklarınızda eşit olarak dağılmasına özen gösteriniz.


Tavsiyeye gelince sadece bacaklarınızla sınırlı kalmayın, kollarınız ve de dekolteniz için de kullanabilirsiniz. Beyaz ötesi bir tene sahip olarak favorimin doğal ten rengi olan Sally Hansen olduğunu belirteyim ki ilk defa kullanacaksanız size bir fikir olsun.






Ürünün fiyatı 49.50TL. Ürünü eczaneden almanız naçizane tavsiyemdir. ;)


Görüşmek üzere...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben kullanıyorum ve cidden mükemmel birşey