3 Mayıs 2012 Perşembe

O'nun dolabını bana verseler?

Modayı takip ederken ister istemez yıldızların ne giydiği ile ilgilenmek gerekiyor. Hele bir de modaya yön veren, hani şu 'it-girl' dedikleri ünlüleri takip etmek faydalı olabiliyor. Haliyle ben de inceliyorum. Ancak bütün dolabına sahip olmak isteyeceğim birini sorsanız bana, aklıma ilk gelen kesinlikle Blake Lively olurdu. Tabi kesinlikle dizideki stil danışmanını taktir etmek lazım.Çünkü dizinin başlarından bu yana giydiklerini incelerseniz bu taktirin nedenini anlarsınız.

Günlük hayatında sade ama tarz, kırmızı halı seçimlerinde ise bacak ve göğüs dekoltesinden vazgeçmediği aşikar. Ama yakışıyor. Tarzını beğenen biri olarak günlük hayatında da giydiklerinin yaklaşık fiyatlarını bir araştırayım dedim. Fiyatları buraya yazmak istemiyorum zira yazıyı okumayı bırakmanızdan çekiniyorum. :) Kaçınılmaz olarak Alexander McQueen, Valentino, Marc Jacobs gibi markalardan bahsediyoruz, unutmayalım. Bu durumda yapılabilecekler belli; güvendiğiniz bir terziniz ya da iyi bildiğiniz bir moda eviniz varsa Blake Lively'nin beğendiğiniz elbiseyle olan fotoğrafı oraya götürülür; 'Ben bunu istiyorum' denir. Artık olay terzinizin ustalığına kalmıştır. :) Günlük hayattaki tarzı gayet sade olduğundan benzerlerini çok rahat edinebilirsiniz.

Christian Louboutin ve Preen imzalı elbiseleri benim favorilerimden. Fotoğraflarda da ilk olarak bu elbiselere yer vereceğimi belirteyim.

Ayakkabı ve çantalar için yapılabilecek pek bir şey yok. Blake Lively kullanmıyor bile olsa o ayakkabı ve çantaları seviyoruz. ;)

Lively, renkleri kullanmaktan çekinmiyor. Ve feminenliği elden bırakmıyor. Erkek gömleği giyse dahi o feminenlik hep mevcut, işte bu noktada acayip saygı duyuyorum kendisine. Proporsiyonunu iyi bildiğinden yakıştırıyor. Burdan çıkaracağımız en önemli nokta da bu; kendini bilmek, vücudunu bilmek!

Diğer önemli noktada Blake Lively'nin sadece 1987 doğumlu olduğu. Gerçekten şık bir kadın ama tarzı onu olduğundan daha büyük gösteriyor. Olduğunuzdan büyük durmak çok da iyi bir şey değil kızlar, konu Blake Lively dahi olsa.

Saçları konusunda denecek pek bir şey yok. Salaş ama havalı duran hali en kıskandığım.:) Ancak nasıl şekil verirse versin yakıştırıyor.  Eeee kız güzel kız. :)


























 Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: