2 Mayıs 2012 Çarşamba

Saat: Calvin Klein

Aksesuarlar olmadan şıklık tamamlanmaz! Küpe, kolye, gözlük, yüzük belki bi fular ama bir şeylerle süslemelisiniz şıklığınızı... Kimileri kadar takıntım olmasa da aksesuar grubuna mensup ;) saatleri severim. Saat konusunda herkesin bir tarzı vardır mutlaka. Büyük ya da küçük, taşlı ya da taşsız, deri ya da metalik... 

Tamamen zevk meselesi aslında. Sonuçta takı ya da aksesuarda çok da kurallar olduğunu düşünmüyorum. Tabi yine de kombine uygun olması tercihimdir. Kombine göre demişken, bir beyaz bir siyah saatiniz olması bu konuda faydalı olabilir. En azından size daha geniş alternatifler sağlar.

Bayan saati büyük olsa da zarif olmalı, erkek saati gibi durmamalı. Bu nedenle unisex saatlerden uzak durmakta fayda var.

Kaldı ki bu sektörün sizi alıp çok uçlara da götürebildiğini söyleyelim. Saatlere milyarlar veren insanlar var. Pırlantalarla bezenmediği sürece niye vereyim o kadar parayı diyenlerdenim ben. Tabi 'o kadar param' bulunmadığından, aslında üstünde çok da düşünmüyorum. :)

Zevk meselesi demişken kendi zevkimi de bir özetleyeyim. Birkaç sene önce Tommy Hilfiger'in bir saatini çok beğenmiştim. Beğendim ya bulunmaz; stoklarımızda yok dendi hep. Ama beğenince yılmak yok millet, azimle aradım buldum. Şu anda ikimizde çok mutluyuz. Şimdilerde ise bir değil birkaç saate birden taktım. Hepsi de Calvin Klein' dan. Birini alsam diğerinde aklım kalacak diye beklemeye aldım. Tabi burda blogumu okuyan arkadaşlarım varsa hediye almaktan çekinmeyecekleri için, sadece onlara yardımcı olmak adına fotoğraflarını koyuyorum. ;) Şaka bir yana saatler bence gerçekten çok şık, o nedenle sizinle paylaşmak istedim. Sonuçta kaygımız ortak: Şık olmak! :)




                 


                     



                


                     







 Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok: