29 Nisan 2012 Pazar

Pazar günü ;)

Güneşli pazar günü, artık pazar günleri hep güneşli olsun zaten. :)

Kendinizi dışarı atarken spor bir şıklık yakalamanızı  tavsiye ederim. Pazar günü topuklu giyip, ful makyaj yaparak dışarı çıkmaya karşıyım. Gerçi ben de abartarak jean gömlekten başka bir şey giymez oldum ama tabi ki sizin için tavsiyelerim mevcut. Makyajsız, özensiz olun demiyorum. Ama abartmayın. Hafif, doğal bir makyaj ve de sanki çok uğraşmadan yapılmış saçlar bence pazar günü için sizi fazla fazla hoş kılabilir. Kaldı ki 'ben uğraşmadan yapılmış saç' görüntüsü için daha fazla uğraştığımı belirteyim.

Gideceğiniz yere ya da planınıza göre eşofman ya da jean arasında tercih yapabilirsiniz. Yaz kendini tam anlamıyla hissettirdiğinde de maxi elbiseler favoriniz olsun.

Üstüne düz bir t-shirt... Çok mu sade geldi size? Gelmesin. ;) Aksesuarla tamamlayın kendinizi. Saat, güneş gözlüğü, şapka hatta seçtiğiniz çanta bile yeterli olabilir.

Fotoğraflarla anlatayım biraz da:



















Ben kendimi dışarı atıyorum millet, jean gömleğimle;) Görüşmek üzere...

2 yorum:

bensu dedi ki...

merhabalar blogunuz çok güzel takipteyim ;) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

http://bensukaya.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim bensu, ben de bloguna bakıyorum hemen :)
Görüşmek üzere..