22 Mayıs 2012 Salı


Prenses Kate Middleton

Yazmamak için biraz direnmiş olsam da sizinle paylaşmaktan kendimi alıkoyamadığım bir elbise var ki sormayın gitsin. İlk gördüğümde bayıldım. Sonradan fark ettim ki iki de bir fotoğrafına bakıp duruyorum, paylaşmak gerek dedim.
2012 Olimpiyat Galası' nda geçen yıl evlendiği eşi Cambridge Dükü Prince William ile katılan sevgili Düşes Kate Middleton'ın giydiği o şahane  elbise! Görmeyenler görsün, gören ve de bilenler tekrar bir baksın. Zira elbise şahane hatta şahanenin şahaneliğinde bir yerlerde...

Kate Middleton'ın zerafetine ve güzelliğine diyecek söz zaten yok. Elbiseyi tamamladığı ayakkabı ve çanta çok yerinde seçilmiş. Takılar da ayrı bir güzel. Ama tabi en güzeli Jenny Packham imzalı elbise!

Buyrun siz de bakın, beğenmedim diyeni esefle kınıyorum, belirteyim.






Bu arada dip not olsun Jenny Packham için ayrı bir yazı gelecektir, bilginize...

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: