21 Mayıs 2012 Pazartesi

Giyebilene kısa üstler ;)


Bu senenin trendlerinden biri de kısa üstler. Ancak göbek ve bel sorunu olanların uzak kalması gerekiyor. Yani öyle böyle değil ayva göbeği bile kabul etmez bu trend. Zira ben de gördüğüm her yerde bi denerim ama hazin son, aldığım yere bırakmaktan başka çare göremem. Dikkati göbek ve özellikle bele çektiği için kaçınıyorum. Hani böyle dedim diye kocaman göbeğim var sanmayın sakın; yani var ama az biraz var.  ;)

Neyse konumuza dönelim. :) T-shirt'lerde, triko bluzlarda, gömleklerde kısacası hemen her şeyde göbeği açıkta bırakacak tasarımlar mevcut. Bazıları asimetrik kesim -ki ben en çok bunları seviyorum- bazıları ise tamamen kısa.

Tamamen kısa olanları yüksek bel etek, şort ve pantolonlarla kombinlemenizi tavsiye ederim. Bu kombinde göbeğinizin görülmesi şart da değil üstelik. Tercih sizin her iki şekilde de şık olunabileceğini hatırlatayım. Buradaki önemli denebilecek tavsiye şu olabilir: Göbeği açıkta bırakayım derken bikini giymiş gibi abartmayın! Hemen hemen beş parmağınız kadar olsun dekolteniz. Fazlasına lüzum yok. Altına şort, etek ya da pantolon, ne tercih ederseniz edin bu kombinde ayakkabıyı topuklu tercih ederseniz ayrı bir şıklık yakalayacağınız bu kızın garantisidir.

Asimetrik kesimli olanları tayt ya da daracık jean ile kombin ettiğinizde bir başka başarılı çalışmaya imza atmış olursunuz. Buradaki dekoltenizde ise göbeğiniz belli belirsiz bir görülüp kayboluyorsa şahane, şahane! :) Ayakkabı olarak notum tarzınıza göre değişir. Spor bir kombin yapmışsanız, spor ayakkabı, babet ya da oxford ayakkabı tercih edebilirsiniz. Ama mesela akşam eğlenmeye gidiyorsanız yine topuklu ayakkabınızı giyin derim.

Benim gibi sorunu olanlara en kısa sürede göbeğini eritmesini diliyorum. Geri kalan hani şu dümdüz karnı olanlar, kısa üstelerin tadını çıkarın hadi iyiniz. ;)
Neyse konumuza dönelim. :) T-shirt'lerde, triko bluzlarda, gömleklerde kısacası hemen her şeyde göbeği açıkta bırakacak tasarımlar mevcut. Bazıları asimetrik kesim -ki ben en çok bunları seviyorum- bazıları ise tamamen kısa.






 

 






Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok: