30 Mayıs 2012 Çarşamba

Kepek sorun olmasa gerek!

Bir süredir giyim kuşam, ayakkabı derken bakımlı olmanın inceliklerinden bahsetmediğimi fark ettim. Ve bakım söz konusuysa, öneride bulunmadan önce bahsedeceğim ürünü genelde kendim tecrübe etmiş olmayı ya da tecrübe etmiş bir arkadaşımın fikrini almayı gerekli görüyorum. O nedenle bu yazıyı yazarken de her zamanki gibi içim rahat. Zira ürün test edildi, onaylandı.

Blogumu takip edenler bilir, ben mümkün olduğu kadar dermakozmetik ürünleri tercih ediyorum. Tabi ipek gibi saçlara sahip olmak için hatta belki saç dökülmesini engellemek adına kozmetik ürünler tercih edilebilir. Ancak kepeklenme gibi bir sorunda faydası dokunabilecek bir kozmetik ürün olduğunu düşünmüyorum. Kepekle yaşamaya devam demiyorum tabi ki, bir önerim mevcut: Telovium Forte Şampuan!

                                            
Kendisi bir eczane ürünü. Kepeklenme, kaşıntı ve kızarıklıkta ilk tercihiniz olabilir. Saç derisinde kepekten kaynaklanan şiddetli pullanma ve kabuklanmaya karşı yumuşatıcı ve nemlendirici etkiye sahiptir. İçeriğinde salisilik asitte çinkoya kadar etkili bir sürü madde var. Kepeklenmenin alevlendiği dönemde haftada 2-3 defa, tekrarları önlemek için ise haftada 1-2 defa kullanmak yeterli.

Şampuanın etkinliğini ifade edebilmek için şunu söyleyebilirim, sedef hastalarında saç derisindeki pullanmayı yok ediyor. Siz düşünün artık gerisini.

Şampuan 125ml'lik şişede oluyor fiyatı 24TL'dir. Kaç defa söyledim bilmiyorum ama sadece eczanelerde bulabileceğinizi tekrar hatırlatayım. ;)

Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok: