31 Mayıs 2012 Perşembe

Gelinlik mi şimdi bu?!


Alışveriş yapmayı sevdiğim markalardan biri de Topshop. Tarzlarını seviyorum. Daha önce duyurduklarında da şaşırmıştım, koleksiyonun bazı parçalarını görücüye çıkardıklarında da şaşırdım: Zira kendileri gelinlik tasarlıyor! Basına verdikleri fotoğraflara bakınca gelinliklerin elbiselerden pek bi farkı yok gibi geldi bana. Elbise diye alır giyerim ama gelinlik olmaktan çok uzak.


Tasarımcıları Richard Nicoll koleksiyonun adını 'Blushing Brides'  olarak açıklamış. Sokak modasından aldığı ilhamı abartmış olsa gerek. Çünkü 'rahat' ve 'cool' bi gelinlik tasarladığını söylerken birazcık aşmış kendisini. Gelinlik bu! Rahatlık bi yere kadar olmalı, albenisi olacak, kabarık olacak yahu gelinlik gibi olacak. :)


Koleksiyonun henüz gösterilmeyen parçalarını da merak ediyorum ama elimizde olanlara buyrun siz de bakın. Beğenecek misiniz?








Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: