17 Mart 2012 Cumartesi

O beyaz elbise

En sevdiğim aynadaki kendim derken aynadaki görüntünün ne kadar sevilebileceğini inanın bu güne kadar tahmin etmemiştim. Havayı güzel görmüşken kendimi dışarı attığım bir cumartesi günü, her şekilde alışveriş merkezine yolumu düşürebilirim. Haliyle o alışveriş merkezinde vazgeçilmezim olan İpekyol mağazasına mutlaka girerim... Ve bugünkü güzel havanın sonucu; aynadaki görüntüye bayılmaktır, aynadaki görüntüye inanamamaktır...

Kesinlikle bu benim şahaneliğim ya da günümde olmamla alakalı değil; bu tamamen o beyaz elbiseyle alakalı. Bakın, inceleyin ve bana katıldığınızı söyleyin. :)

Zira önce aynı dekolteli tulumu denedim ve tabi ki sevdim. Daha sonra o şahane, o insanın baktıkça bakası gelen beyaz elbiseyi gördüm.

Ve karşınızda sizinle paylaşmaktan kendimi alamadığım, size göre belki abarttığım ama kesinlikle denenmeden yorum yapılmaması gereken o beyaz elbise; afiyet olsun. :)







O ilk denediğim tulumu tabi ki unutmadım;) Nar çiçeği çok iddialı diyenler için, tulumun siyahının mevcut olduğunu belirteyim.



Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok: