10 Mayıs 2015 Pazar

Jean ve Alexa Chung Röportajı

Alexa Chung ile tanışmam Eyeko Göz Makyajı Ürünleri ile oldu. Eyeliner ve maskaralarını sevdiğim Eyeko' dan daha sonra bahsederim, bugün Alexa Chung' ın günü...

Alexa Chung jeanleri seviyor. Stil ikonu olduğuna göre jean' lere yön verdiğini düşünebiliriz. Mesela jean' lerde cep yukarı çıktıkça poponun büyük görüneceğini ya da çok aşağıda kalırsa bel yüksekliğinin kaybolacağını söylüyor. Ve ekliyor 'ortalarda ve hafiften eğimliyse olduğundan daha güzel gösterir.'

Şimdi de Alexa Chung for AG koleksiyonu ile denimde harikalar yaratıyor. Daha fazlasını duymak ister misiniz? Televizyon sunucusu, model, yazar ve tasarımcı denim konusundaki bam tellerini, jean ikonlarını ve yanlardan fırlayan simit sorunsalının sonsuza dek nasıl yok edilebileceğinden bahsediyor. Alexa Chung'ın kelimeleriyle jean dünyasına hoş geldiniz....

“Jean denerken daima bovlinge gittiğimde arkadan bakan erkeklere nasıl görüneceğini düşünürüm. Benim için bir diğer önemli yer de havaalanları. Çünkü Londra’dan New York City’ye uçan VS 45’te (Virgin Atlantic’in Londra-New York hattı uçuş numarası) yaşıyorum. Denim ceketimi de seyahat için tasarladım. Bence hava alanında şık olmak göz kamaştırıcı.






Oğlan Çocuğu gibi Görünmeden Salopet Giyebilirsiniz. “Rüya giyim senaryom dolgu topuklu sandaletler ve küçük kırmızı bir çantayla tamamlanan şeffaf bir üstle giyilmiş salopet. Son günlerde tam 90’lar havasındayım.”

Oğlan çocuklarına özgü bu kıyafeti giymenin anahtarı mı? Dar kesimli olanları tercih edin, yüksek topuklar ve zarif bir çantayla tamamlayın.

“Bu koleksiyonda çoğunlukla AG’nin erkek materyalini kullandım çünkü daha sağlam olsun istedim. Kumaşı fazla eskitmek ucuz görünmesine neden oluyor. Çok fazla streç özelliği ise en kötüsü; şeklini kaybedip sarkıyor. Elastikiyet özelliği asla pamuklu olmasının önüne geçmemeli.”







Acil denim güncellemesi! Şambre kumaştan erkek gömleğini daha parlak bir şekle büründürün. İşe ya da nereye isterseniz oraya giyin!


Araya giriyorum, röportajın en sevdiğim kısmının burası olduğunu belirtmeliyim:

Skinny Ölmedi; Sadece Daha Yüksek Bele İhtiyaç Var. “Belleri tümden yükselttim. AG genellikle fermuarda 21,5 santimetre civarını tercih ediyor. Ben onu neredeyse 24 santimetreye çıkardım. Yüksek belin çok daha rahat olduğunu düşünüyorum. Arkadan yağlarımın fırlamasını sevmiyorum. Düşük belli jean’ler kimseye yakışmıyor.”



Pasaklı Halleri Var ve Biz de Onu Bu Yüzden Seviyoruz

“Paparazzilerle en kötü anımı doğum günümde yaşadım; metroya biniyordum ve sanırım elim kolum çok doluydu ve bilet almaya gittiğimde kahvem üzerime döküldü. Çantamdan yedek çorabımı bulup üzerimi silmeye çalışırken klik, klik, klik seslerini duydum. Ertesi gün bir derginin sayfalarını çevirirken Olivia Palermo’nun bir fotoğrafını gördüm; skinny jean ve sivri burunlu ayakkabılarıyla acayip güzel ve derli toplu görünüyordu. Bu çok hoş diye düşündüm. Özel günlerde iki dirhem bir çekirdek olabilirim ama normal günlerde metroda üstüme kahve dökmekle meşgulüm.”








Gelecekte Bir Alexa Chung Markası Görüyor

“Kesinlikle bir gün bir markam olsun istiyorum. Sorun şu ki böyle seçkin bir dünyaya adım atmaya henüz hazır hissetmiyorum kendimi. Farklı şeylerle ilgilenmeyi seviyorum. Ve eğer markanın adını Alexa Chung koyarsam kendimden sıkılırım diye korkuyorum.”




Hiç yorum yok: