22 Eylül 2014 Pazartesi

Lancome Grandiose ya da Estee Lauder Sumptuous Infinite

Lancome 'un yeni maskara reklamı şu ara her yerde karşıma çıkmakta.. Lancome söz konusu olduğundan iddialı olmalarına şaşırmamıştım. Bu nedenle de Tekin Acar' a attım kendimi...

Lancome Grandiose; kirpiklerin düzgün görüneceği, yoğun olduğu ve diğer maskaralardan daha uzun süre kullanılabileceğini söylüyorlar. Bir de fırçası kuğu boynu tasarımıymış.

Öncelikle yine Lancome'un Hypnose Drama Maskara'sını kullandığımı belirteyim. Merakla denediğim Grandiose'e göre Hypnose Drama daha başarılı. Evet gerçekten, Grandiose'u sevmedim ben.Çok iddialı, mükemmel kirpiklere sahip olmuyorsunuz. Gayet sıradan bence.





Hatta başka bir tavsiye üzerine Estee Lauder Sumptuous Infinite Volume Maskara' yı denedim... Ve Grandiose' tan umduğum görünümü kendisiyle elde ettim. Amerika'dan ödüllüymüş zaten. ;) Hacimli, uzun ve gür kirpik görünümü; on üzerinden dokuz veriyorum...





Estee Lauder standının başına geçince rujlara da bir el attım. Medcezir'de Sedef karakterinin kullandığı renklere hayran olmuştum ve dayanamadım... :)




Estee Lauder Pure Colour Lipstick A0 in Vanilla Truffle muhteşem bir renk, güle güle kullanayım :) 

Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok: