18 Eylül 2014 Perşembe

En Sevdiğin Oyuncu Ne Giymiş?

Kış geliyor cümlesinin diğer bir anlamı da sizi sezonu açılıyor olmalı bence. Devam eden diziler, yeni diziler derken her akşam televizyona bağlanmaya hazır olun. :)

Peki kaçınız dizi izlerken -aynı benim yaptığım gibi- dizinin konusu kadar karakterlerin giydiği kıyafetlerle, takılarıyla, ayakkabılarıyla ilgileniyor? 'Ay çok güzelmiş, markası ne acaba?' her bölümde iki üç defa tekrarladığım soru cümlesi olabiliyor. :) Özellikle Medcezir' de Sedef'in kıyafetleri ve takıları...

Sonuç; yeni keşfettiğim bir site. Belki aranızda bilenler vardır ama benim için yeni ve şahane bir buluş oldu...


http://www.tvdegoral.com/

Medcezir, Kara Para Aşk, Kaçak Gelinler, Yalan Dünya, İntikam... Benim en çok incelediğim diziler bunlar. Karakteri seçebilirsiniz, dizinin hangi bölümü olduğunu seçebilirsiniz. Yani her şekilde beğendiğiniz kıyafetin nerde, kaça satıldığını öğrenmeniz mümkün. 

Sitenin yanı sıra instagram hesaplarını da takip ediyorum ben. Daha zevkli bence.. :)


Bir inceleyin derim, görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: