2 Kasım 2012 Cuma

Bere Bere Bere...

Ekim ayı boyunca En sevdiğim : aynadaki kendimle pek ilgilenemedim. Ancak emin olun geçerli bir mazeretim var. ;) Kasım ayıyla birlikte dolu dolu devam ediyoruz, bilginize...

Geçtiğimiz hafta sonu neredeyse dört, beş alışveriş merkezi gezdim. Hızlandırılmış bir alışveriş turu. ;)Yani sezon ne varsa baktım denedim. Neler aldığım kısmını atlayarak kış sezonunda dikkatimi çeken, hoşuma giden bir aksesuarı bu yazımda konu olarak belirlemeye karar verdim.

Millet kış geliyor, trend olacak berelerinizi hazırlayın! Bere kullanmayı seviyorum ben. Kocaman bereleri özellikle... Düz ya da dalgalı bir fön üzerine takacağınız bere eminim size çok yakışacaktır.

Ama size bir tavsiye, kafanızı streç filmle sarmış gibi gösteren bereleri kullanmayın. Dökümlü, bol bereler her zaman ilk tercihiniz olsun. Renk tercihi size kalmış; canlı renkler ya da kış mevsiminin vazgeçilmezleri siyah, gri, bordo, kahverengi... Kıyafetinize ya da ruh halinize göre tercih yapabilirsiniz.

Bere kullanırken dikkat etmeniz gereken tek olay makyajınız, özellikle göz makyajınız. Alnınızın bir bölümü ve saçlarınız kapanacağı için gözleriniz ortaya çıkacaktır. Abartılı bir makyaja gerek yok, bazen sadece göz kalemi ve maskara da yeterli olur. Ama mutlaka yüzünüzü renklendirecek bir şeyler kullanın!


 
 
 
 

 

 
 

Şimdilik görüşmek üzere...;)
 

Hiç yorum yok: