27 Eylül 2012 Perşembe

IsoKeilit


Dikkat sonbahar kurutur! Ağaçların yapraklarını döken bu mevsim, cildinizi de pul pul dökmesin. Bu sabah işe gitmek için evden çıktım... Ancak uykuyla uyanıklık arasında farkettim ki dudaklarım fena halde kurumuş. Burdan çıkardığım sonuç: Sonbahar geldi! :)

Cildinizi korumak için uymanız gereken iki temel kural var. Biliyoruz ama yine de bir kere daha hatırlatayım. Bir, güneşten koruyun; iki, nemlendirin. Bu noktada güzel bir cilt bakımından daha sonra bahsedeceğim. Zira bugün dudaklara taktım. :)

Bakımlı bir kadının dudakları da bakımlı olmalı. Bu da kuruluk, çatlama gibi sorunlara çözüm bulmak demek. Daha önceki yazılarımda dudak bakımından  bahsetmiştim. O zamandan bu zamana, tanıştığım bir ürünü size şiddetle tavsiye ediyorum. Ben daha iyisini bulana kadar , en iyisi bu: İsoKeilit Dudak Kremi!




Aslında akne tedavisinde kullanılan bazı ilaçların dudaklardaki yan etkilerini gidermek için doktorların tavsiye ettiği bir krem. Ağrılı ve sıkıntı verici dudak sorunlarını giderir ve önler. Aynı zamanda da dudakları güçlü ve uzun süreli korur, nemlendirir.

Bunların yanında sevdiğim özelliklerinden biri güneş koruma faktörü olması. SPF 15 dudak için yeterli bir koruma. Bir de kullandıktan sonra kızartma yemişsiniz gibi dudaklarınız parlamıyor. Krem formunda olduğu için dudaklarınız kolayca emiyor ve sizi rahatsız edecek bir his bırakmıyor.

Diğer koruyucu kremler gibi sık aralıklarla uygulamak gerekiyor. Fiyatı 19.50 TL. Sadece eczanelerde bulabilceğiniz bir ürün. Önümüz kışken bir tane edinin. ;)

Görüşmek üzere...


 

Hiç yorum yok: