5 Eylül 2012 Çarşamba

Deri Dosyası: Pantolonlar!

Uzun zamandır aklımda olan bi konu var aslında. Ancak ufak bir yazı olamayacak kadar detaylı. Bu nedenle konuyu bir kaç yazıya bölmeye karar verdim. Eveeet konumuz: Deri! Nasıl giyilir, neyle kombinlenir birlikte inceleyelim. Ve deri dosyasının ilk konusu pantolonlar!

2013 kışında bizi dar paçalı ve dar kesimli deri pantolonlar bekliyor. Paça dar, kesim dar; e haliyle iddialı olmak kaçınılmaz. Tek şartı düzgün bir fizik. Zira deri pantolon bütün kusurlarınızı göz önüne serebilir. Ancak taşıyabilenin ne kadar şık ve klas duracağına inanamazsınız!

Derinin pastel tonları bu sene çok trend olsa bile, pantolon söz konusuysa siyahtan şaşmayın diyorum. Blazer ceketle kombini tek kelimeyle şahane! Üstelik en kolay ve şıklığı garanti olan kombindir. Riske girmek istemeyenlere duyurulur. Hatta blazer ceketinizin tarzına göre, günlük hayatta da gece çıkarken de deri pantolon ilk tercihlerinizden olabilir.    

Bir de vücudunuza tam yapışmayan atletlerle kombinleyebilirsiniz. Tiril tiril bir kumaştan olması benim önerimdir. Size bir en sevdiğim: aynadaki kendim tavsiyesi daha; uzun zincirli bir kolye kullanmayı ihmal etmeyin. ;)

Bu sezon deriyi kombinlerken modacıların kullandığı renklere gelelim. En sevdiklerimden nar çiçeği çok kullanılacak. Koyu kırmızı, bej ve gri de düşünmeden tercih edeceğiniz renkler arasında olsun.

Bir kaç markada gördüğüm kadarıyla deri pantolonlara işleme yapmışlar. Şiddetle kaçınınız. Ben hiç beğendim, kaldı ki basit bir görünüme neden olduğu kesin kanıdır. Deri tek başına şık, tek başına çekicidir; unutmayalım.

Stilettolar, yüksek topuklular ve botlar deri pantolonunuzu tamamlayacağınız ayakkabılarınız arasında olmalı. Benim önceliğimin stiletto olduğunu belirteyim.

Mango, Topshop, Derek Lam, Gucci ve Mulberry' de çok şık deri pantolonlar bulabileceğinizi söyleyerek, bu kadar tavsiyeyi fotoğraflarla pekiştiriyorum!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Görüşmek üzere...








 

Hiç yorum yok: