18 Eylül 2012 Salı

Deri Dosyası: Deri Mont ve Ceket!

Son bir haftadır ne zaman yazmaya kalksam Red Hot Chili Peppers konserini size anlatmak istedim. Lakin o kadar güzel bir konserdi ki kendime gelmem bayağı bir zor oldu. Hala da ha nasıl cümle kurabilirim toparlayamıyorum. Bu nedenle konser izlenimlerini benden değil, konsere beraber gittiğim arkadaşım Gamze' den öğreneceksiniz sanırım. Gamze'nin blogu Stilin Zamansız Yolculuğu, benim de severek takip ettiğim bir blog. En yakın zamanda RHCP günümüzüGamze'den o9kuruz diye düşünüyorum.

Bu nedenle ben kendi omuzlarımdan kendimi sarsarak 'Deri' dosyasına devam ediyorum! Deri montlarda kalmıştık, hadi bakalım deri mont nedir ne değildir?

Öncelikle deri mont candır, kurtarıcıdır, her dolapta bir tane mutlaka bulunmalıdır. Kesin olan tek şey: Deri mont her kıyafetle giyilir! Kahverengi, siyah, zımbalı, düğmeli...Birini seçin ve sırtınıza geçirin.

En makbul olanı siyah olan gibi görünüyor. Ancak benim favorim kahverengi. Zira bence daha havalı duruyor.

Daracık jean ile, taytla, mini bir elbiseyle hatta şifon bir elbiseyle dahi giyebilirsiniz. Ayakkabı konusunda da rahat olun; babetler, topuklular, çizmeler, kısacası her şey bir deri monta ayak uydurabilir.

Bu sene zımbalı ya da baskılı olanları çok moda. Benim pek tarzım değil ancak zımba seviyorsanız bir tane zımbalılardan edinin derim. Böylece rocknroll ruhuna da yakın olabilirsiniz.;)

Gerçek deriyi sevmeyenler, kokusuna tahammül edemeyenler kimine göre şanslı diyebiliriz. Zira; Topshop, Bershka, Pull&Bear, Mango, Zara gibi alternatifleri var. Fiyatlarda deri gerçek olmadığından tabi ki daha uygun. Yaklaşık 100 Lira civarında... Ama gerçek deri sevenler için -benim gibi;)- tek adres Derimod olmalı. Tabi niyeyse fiyatları yazasım gelmiyor. Ancak kampanyalarını takip edin, çok avantajlı olabiliyorlar.


 
 
 

 





 





Görüşmek üzere...





 

Hiç yorum yok: