12 Ağustos 2012 Pazar

Yuvarlak Gözlükler

Sizinle eğlenceli bir trendi paylaşasım var bugün! Açıkça söylüyorum henüz denemedim, bana yakışacağını da düşünmüyorum. Tabi bu denememek için neden değil, önce aynada bi görmek gerek. Veeee karşınızda yuvarlak güneş gözlükleri! Çok tarz ve çok trendler... Etrafınıza şöyle bir bakarsanız, kocaman kemik gözlüklerin arkasında kalmış bir nesil göreceksiniz. Mümkünse çok saklamayın yüzünüzü o gözlüklerle; üstelik böyle bir trend ortalıktayken, hiç saklamayın. :)

Sizi bilmem ama bu gözlükleri ilk gördüğümde aklıma ilk gelen John Lennon olmuştu. :) Kimi uzun ve kare yüzlerde güzel durduğunu düşünüyor, kimi de yuvarlak yüzlerde. Bana sorarsanız; kemikli ve köşeli yüzlere yakışıyor. Ancak altını çizerek belirtiyorum, bu trendin size yakışıp yakışmayacağını denemeden bilemezsiniz.

Alternatif konusunda sıkıntı yok. Neon renkli çerçevelerden, sade ve basit metal çerçevelere kadar çeşit bol. Ayrıca renkli camlar tercih ederek farklı olabilirsiniz. Benim için çok sıradan bir tarz diyenlere sesleniyorum, taşlı çerçeveler de var!

Ray-Ban, H&M gibi markalarda çok rahat bulabileceğiniz bu yuvarlak çerçevelerin fiyatları 300-450 TL arasında değişmekte. Gidip bir deneyin derim, maksat farklılık olsun!

Görüşmek üzere!





 




 




 









2 yorum:

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

bu gözlükleri bende çok seviyorum çok tatlı duruyorlar:)bende bloğuma beklerim beğenirseniz izleyim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

http://suslupuslublog.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

blogunu mutlaka ziyaret edeceğim.. yorumun için ayrıca teşekkürler :)görüşmek üzere...