9 Ağustos 2012 Perşembe

Sardunya

Aynadaki kendinizden sıkılmaya başladığınızda ya da şöyle anlatayım, kendinizde bir şeyleri değiştirmek istediğinizde, değişime uygun ilk hareket kuaföre gitmektir. Kesim, boya, belki perma, sizi tekrar canlandıracak bir işlem yaptırmalı ve sonunda aynadaki kendinize gülümseyerek bakmalısınız! Bir hafta önce tam olarak bunları yaşadım. :)

İki seneden fazla süredir, bakır kahve tonlarından gezinmekteydim. Bazen bakırı fazla bazen kahvesi ama hep aynı renkler. Üstelik saç uzatma çabamı da düşünürseniz, kendim yenilemek adına yapabileceğim tek şeyin saç rengimi değiştirmek olduğuna siz de katılırsınız sanırım. Tabi saç rengi değiştirmek öyle pat diye verilecek bir işlem değil. İnternete girilir kafanızdakine yakın renkler incelenir, öyle mi olsa yoksa böyle mi diye bir iki ay vakit geçirilir. :)

Bu sürecin sonunda verilebilecek en doğru kararı verdiğime inanıyorum. İstediğim saçı aynen uygulamak sevgili kuaförüm Mehmet' e kalmıştı ki bu konuda ne kadar yetenekli olduğu tartışmaya açık değildir. ;)

Ve aradığım saçı L'Oréal Professionnel Türkiye' nin facebook sayfasında buldum. Fotoğrafı yanımda götürmem bu saça sahip olmak için yeterli oldu.




Siz de benim gibi renk değişikliği yapmak istiyorsanız, mutlaka L'Oréal Professionnel Türkiye' nin facebook sayfasını ziyaret edin. Ve tabi ki kuaförüm Mehmet kadar iyi bir kuaför bulun. ;)

Mehmet'e ve Hollywood Kuaföre teşekkür ederek bitirmek istiyorum. Ve tabi ki görüşmek üzere!







Hiç yorum yok: