6 Ağustos 2012 Pazartesi

Denizli' den SU

Dergi sayfalarını karıştırırken sizinle paylaşabileceğim orjinal şeyleri bulmaya dikkat ediyorum. İşin içinde Türkiye' ye ait moda haberleri varsa bundan ayrıca zevk alıyorum. Bu ay sıcak havanın rehavetinden midir nedir dergi edinmekte geciktim birazcık. Zira şu dönemde birbirinin aynı haberleri okuyup duruyoruz moda dergilerinde. Uzatmadan, bu dergilerden birinde güzel bir yazıyla karşılaştım...
Telkariler hakkındaki yazımı takipçilerim hatırlar. Elimizin altındaki şahane bir kültürün farkında olmadığımızı özellikle belirtmiştim. Şimdi de buna benzer bir durumdan söz edeceğim. Denizli köylerinde dokunan kumaşları, Eva Klass adında bir Fransız toparlayıp ev ve plaj kıyafetleri tasarlamaya başlamış. Markanın adına da 'Su' demiş.


Eva Klass kimdir diye göz atarsak; Dubai'ye iş için gidip, burda önce bir Türk'e aşık olmuş; sonra da İstanbul'a gelip, İstanbul'un kendisine aşık olmuş... Toparladığı el dokuması kumaşların ne kadar değerli ve eşsiz olduklarının farkında. Bunları aynı eşsizlikte değerlendirmek için bir sene önce 'Su' markasını yaratmış. Şimdilerde ise Fransa' nın ünlü butiklerine markası için yer edinmiş. Hatta 2013 ilkbahar/ yaz koleksiyonunu tanıtmak için Woman Tranoi Show' a katılacakmış. Umarım Türkiye'den moda konusunda çıkabilecekleri anlamakta daha da gecikmeyiz. Bunu Fransız Eva yapana kadar, çok rahat olarak Gamze de yapabilir, Nagehan da. ;) Takipçilerim bu iki ismi bilirler. Onlara sevgilerimi yollayarak, görüşmek üzere diyorum....



2 yorum:

Gamze Güngör dedi ki...

Hep birlikte yapabiliriz aslinda :)))

Adsız dedi ki...

Gamze'den beklenen cevap :)) eee napıyoruz o zaman?