18 Temmuz 2012 Çarşamba

Murad Zuhair'i kim sevmez ki?



Murad Zuhair hakkında yazmayı tasarladığım zamanki heyecanımı ve isteğimi görmenizi isterdim. 'Elbiseye aşık olunur!' u Zuhair 'in tasarımlarını görünce kabul ettim ben. Zerafet, seksapalite, şıklık, modernliği bozmadan aklınıza gelebilecek bütün iyi sıfatları Murad Zuhair için kullanabilirim. Abartıya bak demeyin lütfen, zira elbiselere aşık olabilen bir insanım ben! :)


Evet konumuza dönersek; yazmak için bilgisayarın başına geçtiğimde Paris Moda Haftası' ndaki defilesine göz atayım dedim. Ağzımdan çıkan sadece üç beş cümle oldu: Çok güzel, harika, ben de istiyorum! Ne anlatacağım ben size peki? :)

Sevgili tasarımcımız; kırmızı, yeşil ve laciverdin en güzel hallerini kullanmış. Vazgeçemediği payetler ve tülleri bu defilede yine bol bol görüyoruz.  Diz altı kabarık elbiseler ve çiçek desenleri de dikkat çeken diğer detaylar.

Hani bazen kelimelerle ifade edemezsiniz kendinizi, bu yazıda tam da bu söz konusu. O nedenle en çok fotoğraf koyduğum yazı Murad Zuhair için olan sanırım. Bakmaktan sıkılmayacağınızı düşünüyorum.

Ve son notum; ben mi objektif olamıyorum bilmiyorum ama herhangi bir kıyafeti beğenemezseniz lütfen yorumlarda paylaşın. Zira neler beğenilmeyebilir merak ediyorum. Görüşmek üzere...































Hiç yorum yok: