14 Haziran 2012 Perşembe

Hüseyin Çağlayan ve Mavi

Mavi Jeans'in kotlarını seviyorum. Kesimleri vücut tipime uygun, bu nedenle üzerimde duruşlarını seviyorum. Bir çok kot modeli dolabımın vazgeçilmezleri arasında. Öyle ki eskiseler gidip aynı modelden almaktan çekinmiyorum.

Ve geçtiğimiz günlerde Mavi Jeans, Hüseyin Çağlayan ile kapsül koleksiyon hazırlaması için anlaştıklarını duyurdu. İngiltere'de yaşayan modacımız ilk defa bir Türk markası için tasarlayacak. Yurtdışında Hussein Chalayan olarak bilindiğinden olsa gerek koleksiyonun adı Chalayan / Mavi adını taşıyor. Koleksiyonda skinny ve yüksek bel jean'ler, şortlar , elbise ve üstler olacakmış.

Taraflarda anlaşmadan gayet memnun olacak ki ünlü tasarımcımız; "Mavi'nin olağanüstü bir denim kumaşı ve jean'lerinin vücutta mükemmel bir duruşu var. Lükse dayalı tasarım geçmişim ve inovasyon tutkumla yeni teknikler geliştirmeyi, vücudu denimle şekillendirip güzelleştiren, modern ve zarif bir koleksiyon tasarlamayı amaçladım." demiş.

Enine boyuna esnedikçe esneyebilen  özel bir denim kumaşından hazırlanacak jean'ler, şeklini ilk günü gibi koruyacaklarmış. Valla ben özellikle pantolonlar için meraklanıyorum ancak beklemek gerekecek zira 2013 yaz sezonunda satışa sunulacak.



Her yerde görebileceğiniz tadımlık diye yayımladıkları bu jean fotoğrafına, bir de benim blogumda bakın istedim.

Ortaya nasıl bir şey çıkar bilmiyorum ama Hüseyin Çağlayan 'ın tasarımlarına bir göz atarak belki kafamızda bir beklenti yaratabiliriz, ne dersiniz?









O zaman 2013'ün yazına kadar elimizdeki 'Mavi' lerle yetinelim. Görüşmek üzere...





Hiç yorum yok: