25 Haziran 2012 Pazartesi

Göksel hiç bu kadar çekici olmamıştı!

Evdeyken genelde televizyonda müzik kanallarını tercih ediyorum. Bir şeylerle uğraşırken iyi geliyor, gerçi uğraşmasam da oturup klipleri tekrar tekrar izleyebiliyorum. İşte bu kliplerden biri de Göksel'in 'Uzaktan' şarkısının klibiydi. Tabi ister istemez kıyafetlere odaklandım ve fark ettim ki Göksel'in bu yeni halini çok beğenmişim. :)

Dünya modasına yön veren ünlüler ne giymiş ne giymemiş diye anlatıyoruz. Türkiye'de bir şarkıcı böyle değişim geçirmişse eğer, bu ünlülerden önce kaleme alınması gerektiğini düşünüyorum. O nedenle karşınızda Göksel!

Kısa saçları ayrı bir hava katmış kendisine, sıradanlığı kaybolmuş gitmiş. Ayrıca göz makyajına da bayıldım. Doğru makyajla gözleri ortaya çıkmış. Yıllar önce sade olduğunun kendisi de farkında, ama o zamanlar kendisini sakladığını söylüyor. Şimdilerde ise abartıya kaçmadan fakat kadınsı hatlarını ortaya çıkararak giyinmeyi sevdiğini ayrıca ekliyor.

Belki başka birinde çok yapmacık durabilecek bu tarz Göksel' de çok iyi durmuş. Ben çok sevdim! Vücudunu tamamen saran elbiselerdeki feminenlik çok çekici. Ayrıca dekolteleri de çok yerinde. Bütün bu tarzı alıp özümseyip kendime yansıtasım geldi resmen. :)















Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: