26 Mayıs 2012 Cumartesi

Jenny Packham

Söz verdiğim gibi Jenny Packham kimdir, ne yapar, neler tasarlar hep beraber bakalım. Kendisi  okullulardan; Southampton Solent Üniversitesi'nde moda okumuş. 1988 'de Londra tasarım fuarında ilk koleksiyonunu sergileyen ve Birleşik Krallık ve ABD ‘de en lüks mağazalarında yer alan Jenny Packham; Angelina Jolie, Kate Winslet, Kate Middleton, Beyonce 'un vazgeçemediği isimdir. Ayrıca 'Sex and the City', son iki Bond filmi, 'Harry Potter And The Deathly Hallows' ve 'Gossip Girl' yapımcıları da tasarımcının kıyafetlerini prodüksiyonlarında kullandıklarını söylemeliyim.



Tasarımlarına göz attığınızda zerafet ve asaletin eksik olmadığını göreceksiniz. 2012 İlkbahar-yaz sezonu için mini elbiselerin yanı sıra, uzun elbiselerde uçuşan etekleri tercih ettiğini söyleyebiliriz. Asimetrik kesimli elbiselerinde gözden kaçmadığını belirteyim. Şu fotoğraflarını koyduğum elbiselerin hepsi benim olsun isterdim gerçekten. Zira tarzı kaçınılmaz olarak bana hitap ediyor.








Tasarımcı aynı zamanda gelinlik konusunda dünyada ilk sıralarda yer alıyor. Kabarık etekten hoşlanmayanlar için çok fazla alternatifi var. Tabi eğer kabarık etek olmadan olmaz diyenlerdenseniz gelinliklerin sadece üst kısmını incelemenizi ve daha sonra terzinizin yolunu tutmanız tavsiye ederim.

İşlemeleri sevdiği çok ortada. Ben aslında işlemeden çok haz etmem ama Jenny Packham'ın tasarımları beni rahatsız etmedi; hatta hoşuma bile gitti diyebilirim. En çok hoşuma gidense tasarladığı gelin taçları oldu.






Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok: