10 Mayıs 2012 Perşembe

Elle 2012 İlkbahar Yaz

Kadın dediğin şartlar ne olursa olsun ayakkabı diyince bir durur, düşünür ve kaçınılmaz son o ayakkabıyı alır. Pardon; aslında kadın dediğin durup düşünmeden ayakkabı alır. ;) Mesela ben; İnci olsun Hotiç olsun bir ayakkabı vitrinine yaklaşırken bir yavaşlama, bir odaklanma yaşıyorum. Yanımda kim varsa -ki muhtemelen canım arkadaşım Nagehan'dır- kolumdan tutup çekme suretiyle beni ordan uzaklaştırıyor. Ama gel gelelim ki bu vitrin Elle vitriniyse çakılı kalma durumu söz konusu. Abartmıyorum bütün vitrini 'al senin olsun' diye bana verseler, çevik hareketlerle toplar giderim. :)


2012 yazı için hazırladıkları koleksiyonda vazgeçilmezlerim arasına girenler dolgu topuklar oldu. Özellikle hasır dolgu topukları renklerle ve de deriyle buluşturmaları şahane olmuş. Günün her anı şıklıkla birlikte rahatlığı sağlayan ayakkabılardan bir çift edinmeniz şiddetle tavsiye edilir. Etekler, pantolonlar, elbiseler, şortlarla kombini kaçınılmaz.

Hem gündüz hem de gece giyiminde dolgu topuk ayakkabılarla fark yarattığı kesin.Sanırım turuncu, sarı, nar çiçeği gibi 2012'nin moda renkleriyle sokaklarda neşeli ayaklar görmemizi sağlayacak. Sevenler için çiçek desenli modelleri de mevcut. Bu modelleri uyum arayanlar için çantalarıyla kombinlesinler diye çiçek desenli çantalarını da yapmışlar. Dikkatimi çeken son detaysa fiyonklar. Bu sene Elle'de bol bol fiyonk görmek de mümkün.

Favorilerim ikinci ve dördüncü ayakkabılardır, demedi demeyin. ;)
















 

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: