17 Mayıs 2012 Perşembe

Benden de gelinlik tavsiyesi var ;)

Yaz geliyor diye mayo, bikini, saç ve cildin güneşten korunması derken aklıma gelen çok şeyi yazdım. Akla gelebilecek bir tek konudan uzak durmaya çalıştım ama ancak bu kadar dayanabildim. Ben de yazmalıyım dedim. Evet kızlar yaz demek düğün mevsimi demek! Kendini evlenmeye hazır hisseden ve aşkını ölümsüzleştirirken en güzel olmak isteyenler için bir iki tavsiye. ;)


Zarif ve sade olmak önceliğinizse;- benim de bayıldığım bir seçenektir- ilk bakılacak modeller Vera Wang olmalı. Abartısız hani suyunu çıkarmadan zarif bir gelin olmak isteyenler için favori olsa gerek.

Alternatif olarak -ki bu markanın da gelinlik ve abiyelerini seviyorum-; Pronovias bakılası,incelenesi ve de sevilesi...

Bu konuda çok yazasım gelmiyor aslında, fotoğraflara bakarak tercihinizi belirlemeniz ve hatta deneyebildiğiniz kadar çok model deneyerek en güzelini seçmeniz gerekmekte. Tabi benim kafamdakini sorarsanız; straplez öpücük yaka ve de kabarık etek derim...


Önce Pronovias'tan birkaç fotoğraf;







Ve de Vera Wang;







Fiyatlarının uçuk olduğunun farkındayım. O nedenle size gidip alın demiyorum, modele karar vererek diktirebilirsiniz de. Daha çok model incelemeniz için;  www.verawang.com ve www.pronovias.com/tr-TR/ adreslerine göz atabilirsiniz.

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: