13 Nisan 2012 Cuma


Ojesiz çıkmam

Ojesiz çıkmam, çıkmam da tırnakların sararmasını, zayıflayıp kırılmasını ne yapacağız? Ojeler tırnaklarımızın hava almasını engellediği için oluyor bütün o dediklerim... O zaman çözüm ne? Tırnakların nefes almasını sağlayan oje kullanmak. Bunun alternatifleri var; ancak ben bu yazıda sadece birinden bahsetmek istiyorum: Nail Trick Peel Off !

'Nail Trick Peel Off; çözücü bazlı kimyasal ojelere alerjisi olanlar, aseton kokusundan hoşlanmayanlar, çocuklar, hamileler ve çevreye duyarlı herkes için ideal. Üstelik normal ojeler kadar da kalıcı ve kapatıcı.' demişler internet sitelerinde... 

Benim en beğendim yönü ise çıkarmak için aseton gerekmemesi. Su bazlıymış, bu nedenle soyarak çıkarıyoruz. Şaka gibi ama gerçek. :) Bu su bazlı olma özelliğinden dolayı havayı da geçiriyor. Sonuç; tırnaklarda sararma da olmuyor.Bozulan ojeyi silmekle falan uğraşmıyorsunuz; soyup yeniden sürüyorsunuz. Sürdükten sonra birkaç saat suyla temas etmemenizi öneriyorlar.

12 rengi mevcut. Kırmızı ojeye dayanmayan ben ilk olarak tabi ki Pomegranate' yi tercih ettim, ilgilenenler için kodu PF101. Fiyatı 16 TL, diğer ojelere göre biraz tuzlu ama aseton sevmeyenler için ne kadar önemli bilmiyorum. :)

http://www.luxybox.com/ 'dan ürünlerin siparişini verebilirsiniz. Ayrıca http://www.nailtrick.com/  kendi sayfaları isterseniz bir göz atın...




Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: