17 Nisan 2012 Salı

Mezun olma vakti!

"Yaz geldi, yok gelmedi, önümüzdeki hafta gelecek, gelir di mi?" derken nisanı ortaladık ve de haliyle bıcır bıcır gençliğin mezuniyet baloları geldi kapıya dayandı. Eeee ne giyecek bu kızlar o balolarda? :) Aç parantez kendi balomu hatırladım da eski roma kadınlarının elbiselerini hatırlatan uzun bir elbise giymiştim. Ben çok sevmiştim kendisini, umarım siz de balo elbisenizi seversiniz. Tabi seveceğiniz elbiseleriniz olsun diye yardımcı olmaya çalışıcam ben de, kapa parantez. :)


Elbiseleri seçerken ilk diyeceğim yaşınıza uygun olmasına dikkat edin. Mezun oluyorum aman büyüdüm diye aman ha 35 yaşında giyilebilecek bir elbise almayın kızlar... Sonrasında dikkat edilecek husus fiziğinizi tanımanızdır. Ve tabi ki mağaza mağaza gezmeden önce, size rehber olabilecek birkaç alternatiften bahsedelim.



 
Forever New; hakkında henüz yazdığım bu markaya mutlaka göz atın. Zira romantik koleksiyonları o gece sizi prenses gibi gösterebilir kızlar. Forever New' de bulabileceğiniz 3 farklı tarzdan örnekler. Hepsi de gayet hoş ve çekiciler. ;)





Adil Işık; bu konuda ilk girilecek mağazalardan. Kendine özgü tasarımları o gece farklı olmanızı sağlayabilir. Partiler için özel koleksiyonuna ve Night Zoom dedikleri koleksiyona göz atmalısınız.





Bebe; abiye denince bakılmadan geçilmemesi gerekenlerden biri. Diğer markalara göre biraz daha tuzlu olabilir. Şıklıkta kesenin ağzını açmayı sorun etmeyenler mutlaka bir iki parça denemeli.


Machka; daha sade görünümden yana olanların göz atabilecekleri bir mağaza. Sade görünüm sevenler için bu alternatifi yazmakla beraber o gece sade olmamanız gerektiğini belirtmeliyim. Yıllar sonra niye öyle giyindim ama demek istemezsiniz sanırım. ;)




Zara; en kıymetlilerden. Siyah giymeyi düşünüyorsanız ilk bakacağınız mağaza olsun. Siyah, mini - bir de streç olursa- elbiseleri tercih edilesi. Takılar ve ayakkabılarla kombinleyince 'ben hazırım!' dedirten türden. ;)

Ve kızlar son olarak; ne yaparsanız yapın uzak durun elbiselerinden birkaçı... Üstüne basa basa diyorum: sakın giymeyin!!!





 
Kafanızda bir şeyler şekillendiyse ama yine de emin değilseniz, yorum kısmında sorularınızı alabilirim. :)

Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok: