14 Mart 2012 Çarşamba

Satchel Çanta

Bana okul yıllarını hatırlattığından mı yoksa gördüğüm ilk satchel çantayı beğenmediğimden mi nedir, önceleri pek sevmedim kendilerini. Herkesin çok şık gördüğü çantalara bile anlam veremedim. (ki hala daha bazılarına veremiyorum.) Yine de birazcık araştırma ön yargıları yıkabiliyormuş, tekrar öğrendim...

Satchel çantaların asıl amacı 'bir şeyleri' taşımaktır. Malumunuz her kadının çantası bulunması olası eşyalar vardır: makyaj çantası, ıslak mendil, anahtar, nemlendirici krem, cüzdan, parfüm, güneş gözlüğü, hatta belki kitabı... Bütün bunları şıklığını bozmadan taşımak isteyen bayanlar için satchel çanta ideal bir parçadır.Satchel deyince akla gelen ilk marka  'The Cambridge Satchel Company'dir. 

Bu firma üç senedir piyasada ve her ne kadar çantaları oyuncak gibi görünse de tamamen deriden üretiyorlar. Türkiye'de henüz satışa sunulmadığını belirteyim, çantaları firmanın kendi internet sitesinden temin edebilirsiniz. Zira beklemeyi göze almanız gerekiyor. Göze alanlar için; http://www.cambridgesatchel.co.uk/  ;) Endişeye mahal yok,böle cart renkler kullanmayanları da düşünmüşler. Siyah ve kahverengi çantalar da mevcut.



Tabi satchel trend olunca hemen her markada bulunması çok normal. Versace,YSL, Louis Vitton, Buberry gibi modaya yön veren markalarda bulunmazsa ayıp. Tabi gerçekçi olmaktan uzaklaşmıyorum; servet değerindeler kabul ediyorum. Nine West, Accessorize, Desa'nın satchel çanta ürettiğini belirteyim.

'Bende olan başkasında olmasın, güzel olsun, şık olsun, bana en yakışanı olsun' diyenler ve de internetten alışveriş yapmayı sevenler www.asos.com 'u ziyaret etmeli. Etmişken satchel çantalara da göz atmalı, çünkü ben bu site de incelerken sevdim kendilerini.

2012 yazında canlı renkli satchel çantalar moda. Malum sarı ve turuncu bu senenin ortalığı kavuran renkleri. Bir tane edinmekten çekinmeyin. ;)















 Görüşmek üzere...









Hiç yorum yok: