3 Mart 2012 Cumartesi

İpekyol'un yeni adımı: ayakkabı!

Ayakkabı bakmak diye bir huyum yoktur... Zira ayakkabıya sadece bakmak anlamsızdır benim için. Çünkü bir ayakkabı mağazasına  ayağımı attığım an bakmak bana yetmez yani bakıp arkamı dönemem ona. Alır çıkarım. :)
Dayanılabilir mi, platform topuklar bi yerden size bakıyor, babetler, botlar, çizmeler? Yok,imkanı yok, dayanılamaz.  O nedenle vitrin bakma turumda bugün ayakkabı mağazalarından uzak durdum. Yeni sezona bakmak için İpekyol'a attım kendimi.  Çok başarılı bulduğum koleksiyonun içinde kendimi kaybettiğimi söylememe gerek yoktur sanırım. Ama o an, o topukluları elime aldığım an, tamamen kontrolümü kaybettim.

Meğerse İpekyol ayakkabı sektörüne el atmış. Kıyafette oldukları kadar ayakkabıda da iddialılarmış. İtalya, Brezilya ve İzmirli üreticilerle çalışıyorlarmış. 2012 yaz koleksiyonu için tamamen gerçek deriden üretilen sandalet, ayakkabı ve terlikleri İpekyol mağazalarında bulmak mümkün. Daha sonra ise sadece ayakkabı koleksiyonlarından oluşan mağazalar açılacakmış.

Ayakkabı kataloğuna tekrar tekrar bakıp durdum. (ki aynı katalogda bulunan çantaların ve takıların da hakkını vermek lazım). Son zamanlarda İpekyol mağazasına dönen dolabımı muhtemelen yine İpekyol ayakkabıları tamamlayacak diyebilirim. Şık oldukları kadar rahatlar da. Zira beni tam kalbimden vuran topuklular kendilerinden beklenmediği kadar rahat. Babetleri, parmak arası terlikleri ve sandaletleri de topuklular kadar şık. Yaz sezonunun kataloğunu didik didik eden biri olarak bu adamlar kış sezonuna ne hazırlarlar merak ediyorum.
















'Birkaç tanesi bana yetmez kataloğun tamamını incelemek isteyorum' diyenler www.ipekyol.com.tr/lookbook adresine girebilirler.


Görüşmek üzere...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ipekyolun ayakkabılarından haberm yoktu ve 2.yi çok begendım gerçektende cok güzel:)
Sevgiler beklerm bende.

Adsız dedi ki...

bütün katalogu incelemeni öneririm.. gerçekten çok güzel ayakkabılar var :)