27 Mart 2012 Salı

Forever New

Her markanın her şeyini sevmek bazen zor olabiliyor. Tarzı tamamen sizi yansıtsa da bazı parçaları hayal kırıklığı yaratabilir. Olur olur moda bu, siz tasarlamıyorsunuz ya her kıyafeti... Ama inanamayarak bu hafta sonu Forever New 'de elimi neye attıysam almak istedim. Kıyafetleri, çantaları, aksesuarları ki özellikle şapkaları, gayet zarif gayet şık, alınmayı bekliyorlar. Her şeyi deneyerek kaç saat geçirdim bilmiyorum gerçekten. Avusturalya'lı olan marka 2011'den bu yana Türkiye'de bulunmakta. İstanbul, Ankara ve İzmir'den başka Antalya, Adana ve Bursa'da da mağazaları mevcut.




Tasarımcıları koleksiyonlarını hazırlarken global sanat, müzik ve tiyatrodan esinlendiklerini söylüyorlar. 2012 ilkbahar yaz sezonu için hazırladıkları 'Age of Innocence'  koleksiyonlarında  pastel tonlarının hakim olduğu romantik bir hava var. Hadi bahar gelsin, yaz gelsin artık dedirten cinsinden :).
Romantizmi modaya yansıtırken olmazsa olmaz trendleri de atlamamışlar. Mesela, vazgeçilmezlerimizden olan jean gömlekleri unutmamışlar, 2012  bahar koleksiyonundaki jean gömlek baya baya 'Grace' filmini hatırlattı bana. Mağazaya koşulup denenmesi gereken bir gömlek...

2012 yazı için papyonlara, çizgilere, dantellere, boncuklara yer verdiklerinden herkesin mutlaka en az bir parça almadan çıkmayacağını düşünüyorum. Kaldı ki koleksiyonu öyle güzel hazırlamışlar ki kıyafetinden çantasına, ayakkabısından takısına tam takım almak geliyor insanın içinden. Fiyatları da ulaşılabilir, o nedenle çekinmeden mağazalarına girebilirsiniz. http://www.forevernew.com.au/ markanın web adresi, bir göz atın. Ama online alışverişi tavsiye etmiyorum, zira fiyatların mağazalardan farklı olduğunu düşünüyorum. Siz yine gidin, görün, deneyin ve de alın :).
 























Görüşmek üzere...







Hiç yorum yok: