29 Ağustos 2013 Perşembe

Cildimi Bu Sıcak Havalar Mahvetti

Sıcak havalar yüzünden ben bittim ki cildime neler olmasın? Denge kalmadı yüzümde... Çene kısmı kururken alnımda sivilceler çıkıyor.. Sanıyorum ki bunu dert eden sadece ben değilim.

Cilt bakım ürünlerinizden şu zamana kadar memnunsanız, değiştirmeye kalkmayın. Hava sıcaklığının bu kadar fazla olması cildinizin de düzenini bozabilir. Temizleme sıklığınızı arttırabilirsiniz. Mesela sadece benim gibi sabahları yıkama-tonikleme-kremleme işlemlerini yapıyorsanız, bunu sabah akşam yapmaya başlayabilirsiniz. 'Ama ben zaten sabah akşam yapıyorum' diyorsanız; gün içinde bi kere daha yıkmayıp kremlemeye çalışın yüzünüzü...

Son 4 aydır DDF'ten La-Roche' a transfer olmuş biri olarak La Roche ürünlerinden memnun olduğumu söylemeliyim. Neleri kullandığımı merak edenler için kullandığım ürünleri sayayım.



 Temizlemek için La Roche Toleriane Creme Mousse





Tonik olarak La Roche Lotion Apaisante Physiologic





Krem için ise La Roche Hydraphase Intense Legere





Ve yeni kullanmaya başladığım LA Roche Toleriane Teint Mineral Compact Powder. İlk izlenim olarak pudrasını da sevdiğimi söyleyebilirim. Biraz daha kullandıktan sonra detaylı olarak paylaşacağım sizlerle...



Görüşmek üzere...






Hiç yorum yok: