20 Aralık 2012 Perşembe

Pembe Yakışır Gence ;)

Aynadaki kendimde sevmediğim iki renk var. Biri sarı diğeri pembe. Bu renkler kesinlikle ruhumda yok. Bırakın kıyafetleri, ufacık aksesuarlarda dahi kullanmıyorum. Tabi bu benim aynadaki görüntümü nasıl sevdiğimle ilgili... Bu nedenle bu yazı, aynada en sevdiği renk pembe olanlar için yazılıyor! :)

İşte bu benim gıcık renklerim kimine oldukça yakışıyor. :) Ben de merak ettim internette biraz gezindim. Pembe karşıma nasıl çıktı birlikte bakalım istedim. 2013'te çok tercih edileceğini belirterek başlayalım. ;)

Pembenin en hoş tonu, toz pembe ya da pamuk şeker pembesi ya da bebek pembesi - artık hangisini diyorsanız o- tonudur bence. Daha masum görünmenizi sağlar. Cart pembeler daha iddialı ve kombinlerken daha çok dikkat etmeniz gereken renklerdir. Gerçi garanti şıklık cart pembe ve siyah kombinidir, bilginize... :)

Pembe bir elbisenin altına ne renk ayakkabı giyilir? İlk sorumuz bu olmalı. Öncelikle elbisenin modelinin de bu konuda önemli olduğunu hatırlatarak renkleri sayıyorum; beyaz, gümüş, bej, siyah ve de ekru! Ve pembe elbise giyerken ayakkabı ve çantanızın uyumlu olması benim tavsiyemdir. Zıtlık yaratmayın ya da başka başka renkler kullanmayın derim.










 Mutlu pembelenmeler! Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok: