27 Aralık 2012 Perşembe

Accessorize'ın Eldivenleri

Geçtiğimiz hafta sonu Ankara'dan başlayan Eskişehir'e uğrayarak İnegöl'de son bulan bir yolculuk yaptım. Kış mevsimi yaşanıyor ama Samsun bu sene gayet rahat bir kış geçirdiğinden çok da hazırlıklı olmadan yola çıktım. Ve Eskişehir' de büyük bir hata yaptığımı fark ettim. Üniversiteyi orda okumuştum aslında ama soğuğunu unutmuşum. :)

Şehri turlarken ilk olarak ellerim dondu. Sonuç; eldiven alınmalı! Accessorize' a attım kendimi. Öncelikle yılbaşı kampanyası nedeniyle ikinci üründe % 50 indirim olduğunu söylemeliyim.

Eldivenlere bayıldım. Gayet zarif ve şıklar. İster örgü ister deri isterseniz kaşmir olsun. Her zaman olduğu gibi Accessorize 'da çeşit fazla. Hızlı hareket etmem gerektiği için ne var ne yok çok fazla inceleyemedim. Ancak yılbaşı kampanyasını kaçırmamak için ikinci ürün olarak bere aldığımı dip not olarak ekleyeyim ki bereler de gerçekten güzeldi.

Çok fazla laf kalabalığı yapmadan size Accessorize'ın bu kış için hazırladığı eldivenlerin bir kısmını takdim ederim! :) Soğuk kış günlerinde şıklığınızı tamamlamak için idealler...













  Benim aldığım eldiven ise işte bu...


Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: