14 Ağustos 2012 Salı

Gezenti ;)


Sevdiğim bir kombini anlatayım istedim bugün. Özgürlük ve rahatlığı ifade ediyor bana birazcık. Mümkün olsa da bütün günlerim böyle geçsin ama işte hayat, iş, güç alıkoyuyor insanı. Şimdi, anlatacaklarımı gözünüzü kapatıp canlandırmayı deneyin bakalım. Size de benimle aynı şeyleri hissettirecek mi?

Öncelikle dolabımızın vazgeçilmezleri bölümünden, yaz aylarının olmazsa olmazı mini jean şortumuzu alıyoruz. Rengi hiç önemli değil. Siyah, koyu bir lacivert ya da taşlanmış bir jean; seçim sizin. Yalnız tek şartımız, şortun mini olması.

Üstüne çok çok çok sıcak havalar için atlet tercih edilebilir. Şu ara sizin yaşadığınız yerde hava nasıl bilmiyorum, ama burası yağmurlu ve serin günlere merhaba dediği için ince bir merserize ya da triko bluzla kombine devam ediyorum. Bluzun tek şartına gelirsek; salaş olmalı.

Ayakkabı?! Rahatlık söz konusu olduğundan, böyle bir kombin için iki alternatif sunuyorum: Ya Converse ya da espadril. Çanta seçimindeyse aklıma tek gelen Satchel çanta oluyor.

Gözünüze basit bir kombin gibi görünebilir ancak hatırlatırım ki, detaylarda şıklığı yakalamak gerek. Aksesuar kullanmaktan kaçınmayın. Şapka, güneş gözlüğü, kolye, küpe, bileklik; seçin birini hatta birkaçını! :)

Makyaj yapın demiyorum. Hatta itiraf ediyorum bu kombinde ben makyaj yapmazdım. Saçlarsa doğal olmalı. Doğal, kalın dalgalar benim  ilk tercihim. Muntazam görünmemesine dikkat etmek gerek, salaş olması daha yerinde olacaktır.

Gözünü kapatıp hayal edenler söylesin bakalım; tanımadığınız bir şehri bu kombinle yürüyerek keşfetmek istemez misiniz?




Gezenti :)
'Gezenti' diyorum ben bu kombine! ;)




          

Görüşmek üzere...





Hiç yorum yok: