23 Nisan 2012 Pazartesi

Stradivarius'un çiçekleri

Güllü çiçekli desenleri pek sevmem, hatta hiç sevmem... Dolabımda çiçekli tek bir parça bulunmaz. Sevmediğimden midir nedir her yerde karşıma çıkıp duruyor. Kaldı ki ben sevmesem de kaçınılmaz gerçek 2012'nin trendidir kendileri.

Ancak şu ara Stradivarius'un çiçekleri gözüme çarpıyor. Eteğinden gömleğine, elbisesinden ceketine, her şeyinde ama her şeyinde çiçek bulmak mümkün. Sevmediğim çiçek desenindendaha bir nefret ettirdiler beni. Lacivert üzerine donattıkları çiçekleri hiç sevmedim, diğerleri ise bir bakıma kabul edilebilir benim için. 

Aslında sevdiğim markalardan biridir Stradivarius. Ancak çiçeksiz olan kısmı. :) Aç parantez bu sezonki jean gömleğine ayrıca bayıldım; hafta sonları için forma gibi oldu, üstümden çıkarmıyorum kapa parantez. ;)
Ve illaki çiçekli bir şeyler istiyorsanız kendinize, Stradivarius'a uğrayın.

Çiçekleri sevenler için bir de dip notum var: küçük desenli olanları tercih edin ki daha zarif görünebilin.




















Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: